فرشته کوچولوی منفرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

گلسای نازم

روز مادر

1393/1/31 10:57
نویسنده : مامان مریم
184 بازدید
اشتراک گذاری

من زن خلق شدم ...نه براي در حسرت يک بوسه ماندن

براي خلق بوسه اي از جنس آرامش ...

من زن نشدم تا همخواب آدمهاي بي خواب شوم

زن شدم که براي خواب کسي رويا شوم

زن نشدم تا حسرت آغوشي عاشقانه را داشته باشم

زن شدم تا آغوشي در تنهايي عشقم باشد .

                                سيمين دانشور

 

روز مادر رو به همه مادرهای دنیا تبریک میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر جون
31 فروردین 93 11:15
روز مبارک باشه عزیزم
مامان مریم
پاسخ
روز شما هم مبارک
مامی سارا
4 اردیبهشت 93 10:41
سلام گلم روزت مبارک باشه خاله جونی عکسای اتاق ارشا جونی رو گذاشتم بهمون سر بزنی خوشحال میشیم
مامان مریم
پاسخ
روز شما هم مبارک.چشم حتما میام
مامی سارا
9 اردیبهشت 93 10:19
مهربانی ات را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینشت قلبت را بوسیده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گلسای نازم می باشد